040 88 99 18 - Zaupni telefon vsak delovni dan med 10. in 15.uro

Okrog 70 angleških pohodnikov se je 8. julija odpravilo na dvodnevni pohod od Manchestra do Liverpoola z namenom, da javnost in odločevalce opozorijo na nujnost reform na področju oglaševanja športnih stav v nogometu. Med njimi so bile tudi družine, ki so zaradi samomora povezanega s hazardiranjem izgubile svojo ljubljeno osebo.

Pohodniki so nosili rumene majice s številom 409. Toliko oseb naj bi samo v Angliji vsako leto umrlo za posledicami samomora, ki ga je mogoče povezati z igranjem iger na srečo. V dveh dneh so pohodniki "obiskali" stadiona Etihad (Manchester City) in Old Trafford (Manchester United) ter stadiona obeh najboljših liverpoolskih klubov, Evertonov Goodison park in Liverpoolov Anfield.

Pohod, ki je istočasno potekal tudi v spomin žrtvam samomora kot negativne posledice hazardiranja, je organizirala iniciativa The Big Step, ki  izvaja kampanjo za popolno odstranitev oglaševanja iger na srečo iz nogometa. Trenutno imajo podporo 27 klubov v Združenem kraljestvu in na Irskem.  Več o tem...

Če bo iniciativa v svojih prizadevanjih uspešna, bo imela pomemben vpliv tudi na slovenske otroke in mladostnike, ki na športnih tv programih spremljajo prenose nogometnih tekem angleške Premier lige.

Pet domačih raziskav izvedenih med leti 2008 in 2019 je pokazalo, da športne stave igra med 16 in 20 odstotkov slovenskih mladostnikov.

 

 foto_2_zajem_ekrana_independent.com

 

 

Na problem samomora kot skrajne negativne posledice hazardiranja (igranja iger na srečo) smo slovensko javnost opozorili z oglasom "Temna plat iger na srečo", ki smo ga objavili 18.4.2019 v časniku Delo.

 

Oglas_Delo_Reka_300dpi