Oblike brezplačne pomoči:

Info točka: Prešernova 3, MB

Piši psihoterapevtu: e-pošta

Live chat - kmalu

Skype intervenca: po dogovoru s psihoterapevtom

Testiraj se online!:  kmalu

SOS telefon, info:    kmalu





Prijavi se na Nagradni natečaj  na temo osveščanja o tveganjih pri igrah na srečo!  

Več informacij na naši Facebook strani "Ne zakockaj svoje prihodnosti"


    Iskreno si odgovori na spodnja vprašanja

  1. Ali se kdaj ujameš pri razmišljanju o igranju iger na srečo in/ali planiraš svoj naslednjo udeležbo pri kakšni od iger?
  2. Ali se ti zdi, da porabiš vse več in več denarja za igranje s ciljem, da bi dosegel enak nivo vznemirjenja kot nekoč?
  3. Postaneš nerazpoložen ali razdražen in nejevoljen, ko skušaš prekiniti z igranjem?
  4. Ali kdaj igraš igre na srečo z namenom, da bi pobegnil pred realnostjo ali pozabil na probleme?
  5. Ali se, ko zabeležiš izgubo pri igranju, kdaj vrneš še isti ali naslednji dan in skušaš povrniti izgubljeno?
  6. Ali imaš pomisleke, ko bi  "denar za gemblanje" bilo potrebno porabiti za normalne stvari?
  7. Ali si že kdaj lagal, si izposojal ali kradel samo zato, da bi prišel do denarja za igranje?
  8. Si že kdaj izostal od pouka, ali nisi šel na delo, namesto tega pa si šel "gemblat"?
  9. Ali si že kdaj zaradi svojega hazardiranja koga prosil za pomoč?
  10. Ali si kdaj zaradi svojega hazardiranja že pomislil na samomor?

Če si pritrdilno odgovoril vsaj na eno vprašanje, ti svetujemo, da se pogovoriš s prijatelji ali strokovnjaki.                                                                            Če si pritrdilno odgovoril na več vprašanj,  je to znak za alarm. Takoj se posvetuj s strokovnjakom za to področje!

OBLIKE BREZPLAČNE POMOČI:

      1. PIŠI STROKOVNJAKU za pomoč in nasvet! Vsak dan oz. kadarkoli!

Piši na helpline@mladihazarder.si ali pa klikni tukaj in odprla se ti bo aplikacija za pismo strokovnjaku psihoterapevtu.  

Starši - če ste v skrbeh za vašega mladostnika, ker menite, da bi lahko bil zasvojen z igrami na srečo, nam ravno tako pišite!

Na vaša vprašanja bodo odgovarjali strokovnjaki Odprtega Inštituta za Psihoterapijo iz Ljubljane (v ustanavljanju)

  • Liljana Rudolf -  specializantka gestalt psihoterapije
  • Matija Pajer - specializant psihoanalitične psihoterapije
  • Robert Ivanc - specializant gestalt psihoterapije
  • Tine Papič - psihoterapevt , Jungovski psihoanalitik, član Mednarodne zveze za analitično psihologijo  IAAP

    2. SKYPE  INTERVENCA  (anonimni pogovor s strokovnjakom preko Skypa)  - Ob sredah med 19:00 in 21:00

od 25.9. do konca leta 2013 poteka pilotni program online intervence preko Skypa za mlade, ki iščejo pomoč zase ali svoje bližnje  preko spleta.  Ob računalniku bo na vaš video klic čakal specalizant psihoanalitične psihoterapije Matija Pajer.  Postopek vzpostavitve kontakta poteka takole:

1. korak - naloži si Skype in ga instaliraj, prijavi se v Skype s tvojim uporabniškim imenom

2. korak - dodaj uporabnika (mladihazarder)

3.korak - počakaj, da te uporabnik potrdi

4. korak - pokliči strokovnjaka in počakaj na pogovor!   (Vsako sredo)

     3. ONLINE TEST - Se ti zdi, da si v težavah? Preveri svoje navade pri  igranju iger na srečo.  (KMALU)

     4. SOS TELEFON  za splošne informacije in nasvete in pomoč pri iskanju rešitev za problem zasvojenosti pri klicatelju ali  komu od bližnjih  (KMALU)

 

Postopek pritožbe:

Vsak uporabnik storitev in programov, ki jih v okviru Info točke in programa za mlade hazarderje izvaja Zavod Etnika in z njimi ni bil zadovoljen, se lahko pritoži na naslednji način:

1. stopnja (pisno ali ustno) - Pritožba:

Uporabnik se lahko pritožbi ustno izvajalcu programa (izvajalec mora pritožbo zabeležiti ter podati ustni in pisni odgovor pritožniku) ali pisno na elektronski naslov info@etnika.si ali preko navadne pošte na sedež zavoda. V roku 3 dni mora izvajalec, na katerega se nanaša pisna pritožba, odgovoriti pisno pritožniku. V kolikor uporabnik z razrešitvijo pritožbe ni zadovoljen,  jo lahko naslovi na 2. stopnjo.

2. stopnja - Ugovor uporabnika na odgovor glede pritožbe:

Uporabnik ima možnost ugovora na odgovor glede pritožbe (v nadaljevanju ugovor), če z njim ni zadovoljen oziroma okoliščine, ki so bile razlog za pritožbo ne prenehajo. Naslovnik (vodja programa, direktor zavoda) je ugovor dolžan obravnavati in raziskati ter najvišjemu organu zavoda (svet zavoda) do prve naslednje seje podati predlog sklepa, s katerim se v okviru društva dokončno odloča o zadevi.

Pritožbo na strokovnost zaposlenih delavcev lahko uporabnik odda Socialni Zbornici Slovenije, Koseška cesta 8, 1000 Ljubljana. Pritožbo lahko uporabnik odda tudi Varuhu človekovih pravic, Dunajska cesta 56, 1109 Ljubljana in drugim institucijam, ki omogočajo in spremljajo izvajanje programov s področja odvisnosti od iger na srečo.

PRAVICE UPORABNIKOV PROGRAMA

  •   prostovoljno se vključiti in izključiti iz programa,
  •  do pritožbe,
  •  do varovanja njihovih osebnih podatkov,
  •  do anonimnosti,
  •  do informacij s katerimi razpolaga društvo o pridobivanju pravic,
  •  do vpogleda v lastno dokumentacijo,
  • do posredovanja lastnega mnenja,
  • do aktivnega sodelovanja v programu,
  • do individualne obravnave,
  • do nadaljnje obravnave v ostalih programih, ki jih ponuja Zavod Etnika.